30.1.2013

HAASTE

Oon tän haasteen joskus aikoja sitten tehnyt, mut päätin nyt toteuttaa toisen tälläsen kun haasteen sain:-)

Säännöt:  
1. Kiitä haasteen antajaa
2. Jaa haaste 8:lle bloggaajalle
3. Ilmoita näille 8:lle haasteesta
4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi

Kiitos haasteesta Henna ! Ja laiska kun oon niin ketään en jaksa haastaa, sorry.

1.lukio on kohta käyty loppuun, 76 kurssia pitäs tulla täyteen ja hyvällä tuurilla vietän 1.6 omia lakkiaisia ja nää omat juhlat onkin sit ensimmäiset lakkiaiset missä oon ikinä ollu!

2.oon haaveillu tatuoinnista jo pari vuotta ja nyt aijon sen vihdoin ottaa koska sain joululahjaksi sopivasti rahaa niin oon niitä nyt säästäny siihen. tatuoinnin paikka on vielä hieman epäselvä, mut tässä joku päivä kävelen sinne liikkeeseen ja varaan sen ajan! 
 photo IMG_6467_zps08cc2693.jpg
3.tästä vuodesta on tulossa paras, ainakin matkailun kannalta! maaliskuussa lähetään tukholman risteilylle sillä uudella viking gracella, kesällä ois tarkotus lähtee ellan kanssa kroatiaan parin kaverin luo, syksymmällä luultavasti tuon toisen puoliskon kanssa lomailee johonkin missä en oo vielä ennen käyny ja myös joulun vietän perheen kanssa jossain lämpimässä:-)Enää puuttuis vaan se työpaikka et voisin rauhassa vietellä välivuotta ja kustantaa näitä matkoja....
 photo IMG_6468_zpse77f60da.jpg
4.miulla on tällä hetkellä tai jo jonkun aikaa ollu kauhee himo päästä kotoonta pois, muuttaa arssin kanssa saman katon alle ja päästä sisustamaan ihan omaa kämppää !!! ollaa mietitty tyylii kaikki jo valmiiks mitä tarvitaan ja millasta siellä olis :-D eli vietän nyt ainaki vielä tulevan välivuoden ihan savonlinnassa ja toitottavasti päästäis sit muuttamaan ennen tuo yhen asepalvelusta. sit kun joku opiskelupaikka löytyy niin ois tarkotus vaihtaa maisemaa ja muuttaa ihan eri kaupunkiin.
 photo IMG_6429_zpsedb0c0f7.jpg
5.oon ihan hulluna burgundin punaseen väriin. miulta löytyy sen väriset housut, neule, ainaki kolme erilaista paitaa ja veljeltä lainailen sen väristä pipoa joskus :-D vielä kun sen värisen huivin sais...
 photo IMG_6471_zps33af9a69.jpg
6.rakastan nukkumista. viikolla tulee nukuttuu yleensä liian vähän niin sit viikonloppuna on ihana nukkuu pitkään. ja en siis todellakaan oon aamuihminen. torkutan vähintään jonkun puol tuntii ennen kun nousen ja kun kouluun pääsen ni menee varmaa se tunti ennen kun kykenen kunnolla mihinkään sosiaaliseen elämään :-D  photo IMG_6486_zps5333fe83.jpg
7.halusin ammatiltani työskennellä jotenkin median ja valokuvauksen parissa. myös sisustussuunnittelija on aina ollu haaveena, saa sit nähä mikä miusta oikeesti tulee...  photo IMG_6489_zpse4debe83.jpg
8.oon sitä mieltä ettei alusvaatteita tai kenkiä voi olla ikinä liikaa! molempia omistan aika paljon eikä loppua näy...oon tässä alkanu miettii jo et haluunko conssit vai vanssit kevääks ja ylppäreihinki pitäs löytää jotkut kivat korkkarit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:--)